SAVJETOVANJE POTROŠAČA JE BESPLATNO
SUFINANCIRANO OD GRADA ZAGREBA I MINISTARSTVA GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA.
JEDNOM U MJESECU (ČETVRTAK) OD 15,00 -17,00, BESPLATNO SAVJETOVANJE ODVJETNICE U PROSTORIJAMA DRUŠTVA "POTROŠAČ". Preporučamo da se najavite na e mail: potrosac@zg.t-com.hr

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Radio POTROŠAČ

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

Pojašnjenja kratica: ZZP – Zakon o zaštiti potrošača ZOO – Zakon o obveznim odnosima   U...

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE - SVJETSKI DAN PLANETA ZEMLJE 2017.   22. TRAVANJ...

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

Nepoštena poslovna praksa je Zakonom zabranjena!!!!   Cijenjeni potrošači, kada kupujete u EU-u,...

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Dragi naši Potrošači, u slučaju pojave materijalnog nedostatka na kupljenom proizvodu imate pravo...

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI  DAN VODA 2017.   VODA NIJE ROBA, VEĆ JE TEMELJNO LJUDSKO PRAVO!   Na današnji...

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

CIJENJENI POTROŠAČI, ŽELIMO VAM SVE NAJBOLJE POVODOM SVJETSKOG DANA POTROŠAČA!!!!!! FOKUS...

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Donosimo Vam  nekoliko savjeta o činjenicama na koje je potrebno obratiti pozornost prilikom...

Prava i telekomunikacijske usluge

Prava i telekomunikacijske usluge

Poštovani potrošači, prilikom sklapanja ugovora sa tele-operaterom u samoj poslovnici dotičnog...

  • DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

    DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

    Četvrtak, 04 Svibanj 2017 12:51
  • MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    Petak, 21 Travanj 2017 10:44
  • NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    Srijeda, 19 Travanj 2017 12:03
  • Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Petak, 24 Ožujak 2017 13:48
  • SVJETSKI DAN VODA 2017.

    SVJETSKI DAN VODA 2017.

    Srijeda, 22 Ožujak 2017 12:06
  • SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    Utorak, 14 Ožujak 2017 22:08
  • Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Petak, 10 Ožujak 2017 14:44
  • Prava i telekomunikacijske usluge

    Prava i telekomunikacijske usluge

    Petak, 17 Veljača 2017 13:47

Cijenjeni potrošači, svakodnevno nam se javljaju brojni građani s pritužbama na postupanje modernih legalnih "utjerivača dugova". Da ne bude zabune, legalan je i to i posve civilizirani biznis u kojem nema ucjenjivanja, prijetnji, batina i ostalog prepoznatljivog asortimana djelatnosti uličnih kamatara sive zone, no građani se žale da tvrtke za naplatu dugova ipak prelaze granicu pristojnog i dopuštenog ponašanja. Naime, zovu susjede i raspituju se o dužnicima, zovu njihovu rodbinu i prijatelje što smatramo posve neprimjerenim! Prodaja duga nije zakonski zabranjena, no tko god da ga preuzme, mora se držati zakonskih i moralnih načela!!

Prvi korak ka tome je pismena obavijest o preuzimanju duga i ponuda da ga se otplati pod određenim uvjetima. Ukoliko dužnik nije u mogućnosti otplatiti dug, preostaje naplata putem ovrhe ili sudskog postupka, a problemi mahom nastaju zato što telekomi ili banke prodaju dug, ali ga svejedno naplaćaju putem ovrhe. Imamo niz primjera u kojima čovjek isti dug plati dva puta, te Vam savjetujemo da dug plaćate samo JEDNOM vjerovniku, a potraživači neka se dogovore među sobom.

Drugi je problem kontakt s dužnikom, te se jedni žale na to da ih sačekuju pred zgradom i zapitkuju kad će vratiti dug, ali najčešći je primjer učestali telefonski pozivi. Nema tu ni grubosti, ni prijetnji uz psovke. Svi su oni ljubazni, predstave se i pitaju za dug, no problem je što to čine svaka tri sata. Ljubazno je kad te netko jednom u mjesec dana nazove i pita za obavezu, a drugo je kad to čini svaka tri sata.

Kad su pitanju bankarski dugovi, u središnjoj banci ističu da njihov posao nije provjera tvrtki koje ih kupuju, već provjera razloga zbog kojih banke prodaju svoje plasmane, te financira li se ta transakcija kreditom dotične banke, što nije dopušteno!

Što se tiče agencija za naplatu dugova u Hrvatskoj- osim što im iz godine u godinu značajno rastu prihodi, povećale su i broj zaposlenih, te je, primjera radi, najaktivnija među njima u 2015. uprihodila 71 milijun kuna, uz 84 zaposlenih...

 

Online translate

Croatian Albanian Bulgarian Chinese (Traditional) English French German Hungarian Italian Macedonian Portuguese Russian Slovenian Spanish

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information